5+5 Βίντεο ομορφιάς και περιποίησης


Αγαπητές μου φίλες σας παρουσιάζω 10  βίντεο ομορφιάς και περιποίησης που πιστεύω οτι θα σας φανούν χρήσιμα τώρα για τις γιορτές 


Σας προσκαλώ επίσης στην νέα μου ομάδα στο facebook 

Αν κάποια απο εσάς επιθυμεί να γίνει συντονίστρια της ομάδας και να δημοσιεύει σε αυτή ας επικοινωνήσει μαζί μου



Δείτε τα βίντεο

1. 20 Beauty Hacks Everyone Should Know


2.FULL FACE DRUGSTORE CHRISTMAS MAKEUP TUTORIAL



3. 3 εύκολα χτενίσματα με πλεξούδες για κάθε μέρα



4.Εύκολα χτενίσματα


5. 25 Μυστικά Ομορφιάς που κάθε κοπέλα πρέπει να ξέρει!



6. 12 tip που πρέπει να ξέρεις!!



7. 4 βίντεο με τεχνικές και τρόπους να την περιποίηση των χεριών μας












Σας περιμένω όλες στη νέα μου ομάδα στο facebook 


Καλά Χριστούγεννα, Καλές Γιορτές και  Χρόνια πολλά 


Share on Google Plus

Πείτε την γνώμη σας Xristina Gerasidou

Γράφοντας μου κατευθείαν στη φόρμα επικοινωνίας ή στη διεύθυνση: kristinatsig@hotmail.com
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου